- Hovudutfordringa har vore å finne i balansen mellom å få brua til å gli så godt som mogeleg inn i landskapet samstundes som den skal ha sin eigen signatur. Eg meiner at vi har lukkast med det. Brua tek omsyn til den brå overgangen mellom tunnel og bru blant anna med opne og tilpassa tunnelportalar, seier arkitekt Pål Jørgensen i Forum Arkitekter - som har teikna desse elementa.
Trass i at dei skal ta opp store krefter og ragar meir enn 200 meter opp i lufta, er brutårna blitt slanke konstruksjonar som vil gå godt inn i landskapet.
Selv har jeg sansen for å trekke det litt lenger i form av portalenes og tårnenes mulige referansene til Minas Morgul, kjent fra Peter Jacksons tolkning av Ringenes Herre. Kanskje burde en forfølge tanken og etablere dette som en skikkelig tursitmagnet?
Noregs største
Statens vegvesen sitt arbeid med Hardangerbrua i Ullensvang og Ulvik herad i Hordaland er godt i gang. Klargjeringa av arkitekturen er ein viktig milepel i prosjektet. Allereie i mars vil anleggsarbeidet på Vallavik-sida starte.
Hardangerbrua vil inngå i riksvegane 7 og 13 – og dermed i stamvegnettet. Brua skal erstatte dagens ferjesamband mellom Bruravik og Brimnes. Det vert ei tofelts hengebru med eit hovudspenn på 1.310 meter og ei totallengde på 1.380 meter. Heile prosjektet er kostnadsrekna til vel 1,8 milliardar kroner.
Legg inn en kommentar