Foreløpige tall for de viktigste markedene i verden tyder på at det ble det solgt rundt 40.000 elbiler i 2011.
Kan vil vi se tilbake på 2011 som "år 0" innen elektrifisering av veitransporten? Det er verdt å nevne at elbiler har hatt sine gullaldre før - ikke minst for omtrent 100 år siden. Det anslås at det i 1910 rullet nærmere 30.000 elbiler bare i USA.
Elbilsalget i 2011 er fortsatt marginalt, men trenden peker riktig vei. For første gang i nyere historie er de store bilprodusentene i gang med å produsere og selge elektriske biler.
Kilde: Grønn Bil
Five Ways to Tell an Architectural Story (Through Video)
-
Architecture may be static, but architectural films don’t have to be. These
five storytelling techniques transform buildings into narratives.
The post Fi...
Legg inn en kommentar