General Motors (Opel, Chevrolet, Cadillac, GMC og flere merker), forsøkte å gjøre suksess hos studenter med en nasjonal annonsekampanje i USA.
«Virkeligheten suger» fortalte GM, og viste en syklist som blir forbikjørt av en lykkelig student bak rattet. Videre fortalte annonsen «stop pedaling, start driving».
Nå innser General Motors at annonsen var totalt skivebom, og beklager både annonse og budskap, og forsøker til og med å fjerne bannere og gigantiske annonseboards langs veien for å legge kampanjen død.
Skjønt på kampanjens nettsted synes budskapet å leve videre. Her er det imidlertid fotgjengere som får gjennomgå:
Og hva er GMs alternativ? Jo, en liten sak som denne:
kanskje hadde det vært bedre om de gikk konkurs, slik det så ut til for et par år siden. Holder de på slik kan det godt hende...
Kilde: Bergens Tidende bil
Notre Dame rises from the ashes at last: world leaders join embattled
Macron for grand reopening
-
Ceremony gives French president moment of glory in company of Donald Trump
and Volodymyr Zelenskyy as he delivers on promise to restore cathedral
It was...
Legg inn en kommentar