Tall innhentet fra kontoplaner, transaksjonsoversikter og bilag viser at Forsvarsbygg siden 2008 har brukt over 43 millioner kroner på innkjøp av PR- og markedsføringstjenester. Regner man med utgiftene til «profileringsmateriell», blir totalkostnaden 68 millioner kroner. Samtidig råtner bygninger eid av etaten bort på grunn av manglende vedlikehold.
«En negativ utvikling av tilstandsgraden over flere år er en tydelig indikasjon på at fornyelse og vedlikehold må prioriteres høyere og tilføres mer ressurser», skriver Forsvarsbygg i sin egen årsrapport.
Forsvarsbygg imøtegår imidlertid påstandene i et eget tilsvar.
Kilde: Aftenposten
Country diary 1971: recently created New Ash Green prompts the question: what is a village?
-
*29 January 1971* Many Kentish villages have spawned an offshoot of
‘executive-type’ properties for townsmen, while farmworkers live down the
road in the...
Legg inn en kommentar