Spillet om Stad Skipstunnel er ikke over. Nå er det den 18. runden siden tidlig 90-tall.
Les også: Skipstunell nå!
I januar i år, ble den 17. utredningen lagt frem. For første gang konkluderte Kystverket med at tunnelen ikke var "lønnsom". Sintef kom til en helt annen konklusjon.
Er det de samme lønnsomhetskriteriene som er brukt når man bygger bro til 72 innbyggere for 230 mill? Eller ny Holmenkollbakke til 1 mrd. ??
Kilde: Vox populi
The Architecture Gym: Keeping Design Judgment Fit for the Age of AI
-
Art history, oil painting and craft are not outdated skills. They are the
reps that keep architects fit for AI.
The post The Architecture Gym: Keeping De...
Legg inn en kommentar